1 Eylül 2017 Cuma

NeoBux Şifremi Unuttum

NeoBux hesabınızın şifresini unuttuysanız ve hesabınıza giriş yapamıyorsanız, yapmanız gereken şey şifrenizi sıfırlamak için talepte bulunmak ve gelen mail doğrultusunda yeni bir NeoBux şifresi belirlemek. Bunu nasıl yapacağınızı adım adım anlatıyorum. NeoBux sitesine giriş yapıyoruz.

NeoBux şifremi unuttum diyenler için, NeoBux şifre sıfırlama anlatımı...

Bildiğiniz gibi, ağ üst menüde bulunan Login (Giriş Yap) butonuna tıkladığımızda karşımıza aşağıdaki gibi bir ekran geliyor. Bu sayfada sağ taraftaki klavye resminin altında bulunan Recover Password (Şifre Kurtarma) butonuna tıklıyoruz. Karşımıza aşağıdaki form çıkacak.



Bu formu da resimde gösterdiğim şekilde dolduruyoruz. NeoBux'a kayıt olduğumuz mail adresini, kayıt olurken yazdığımız doğum yılımızı ve doğrulama kodlarını girip Send (Gönder) butonuna bastığımızda mail adresinize yeni şifre gönderiliyor. Gelen yeni şifreniz ile NeoBux hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder